Jak mnie podglądacie ?

środa, 23 lutego 2011

Hej :* . 
Chciałam bardzo przeprosić , że wczoraj nie dodałam drugiej notki , ale niestety wróciłam późno z miasta , a miałam naprawdę masę nauki . Za to dzisiaj dodaję . Jak zwykle inspiracje . Bardzo bym prosiła o jakieś pomysły na nowe tematy do bloga . Inspiracje zaczynają być nudne ;] . Muszę się dziś dopatrzeć czegoś w internecie i bardzo bym prosiła o wasze propozycje :D :* .





Okej mam nadzieję , że jutro już zawita tu coś nowego . A teraz zmykam obejrzeć jakiś film :D . Paaa :*:*

4 komentarze:

  1. skąd bierzesz te zdjęcia inspiracji ktore zamieszczasz? bardzo mnie to ciekawi, bo ja nei mam pojęcia skąd brac takie zdjecia, gdzie mozna by cos pokazac, no wiesz, tak jak tu u ciebie, ciuchy czy cos xd

    OdpowiedzUsuń
  2. 2517280 , wielkie dzięki dobry człowieku ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie ! ;) mam podobny problem ,brak pomysłu na wpisy ;|

    OdpowiedzUsuń