Jak mnie podglądacie ?

czwartek, 24 lutego 2011

Viva Comet

Witam każdego z wielkim uśmiechem na twarzy w czwartkowe południe! :)
Witam Was kochani , a więc dzisiaj mamy czwartek i nareszcie nowe pomysły na tematy do bloga . Uporałam się z tym w niecały wczorajszy wieczór :D . Zrobiłam nawet projekty :D:D. Teraz blog będzie mi pochłaniał dużo czasu , ale to nic .Teraz skupiam się na wydarzeniu, które będzie miało miejsce już dziś wieczorem w Warszawie! Cała plejada polskich muzyków będzie walczyła o nagorody w przeróżnych kategoriach. Macie swoich faworytów na tegorocznym Viva Comet?  Oto moi faworyci:

  • ARTYSTA ROKU: Robert M,
  • ARTYSTKA ROKU: Agnieszka Chylińska,
  • ZESPÓŁ ROKU: Afromental,
  • CHARST AWARD: 21 Allstars "Powinnaś być ze mną",
  • IMAGE ROKU: Marina,
  • PŁYTA ROKU: Robert M "Gold",
  • DEBIUT ROKU: Robert M,
  • TELEDYSK ROKU: Afromental "Rock&Rollin' Love",
  • DZWONEK ROKU: Robert M "Dancehall Track",
  • NAJLEPSZE NA VIVA-TV.PL: Afromental "Rock&Rollin' Love" iRobert M "Superbomb".
Teraz mam do przedstawienia zdjęcia z Viva Comet 2010:
Tomek z Dorotą :D

Marina :D

Mrozu :D

Sylwia Grzeszczak :D

Piotrek Kupicha :D

Agnieszka Włodarczyk

Afrrrromental :D

Agnieszka Chylińska

Ewcia Farna

I na koniec , Ania Wyszkoni :D
Osobiście nie mogę doczekać się czerwonego dywanu i całej gali :) Więc do zobaczenia przed telewizorami!!!!!!!!!! :D
 

4 komentarze:

  1. a o której zaczyna się gala ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. luknełam wcześniej w gazete i oglądałam od początku :) całkiem spoko była ;d Ewa Farna cztery nagrody zdobyła, całkiem ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń