Jak mnie podglądacie ?

środa, 4 lutego 2015

wracam! calkiem nowa Ja!

Witam wszystkich :).


Rok temu pisałam o tym, ze wrócę niestety nie miałam na to czasu ani chęci. W moim zyciu troszkę sie pozmieniało. Postanowiłam zabrać sie za siebie i w końcu odchudzić, przeciez za chwile bedzie lato :) Pokaze Wam dzis moje śniadanko :
Owsianka z jogurtem naturalnym i jabłkiem.
Owsiankę suchą prosto z opakowania wrzucam na patelnie i prażę z dodatkiem miodu i rodzynek, dolewam minimalnie soku jabłkowego i czekam aż caly odparuje. Wrzucam do piekarnika na termoobieg i czekam aż sie wysuszy. Wrzucam do pojemnika i mam śniadania na caly tydzień :) dziennej porcji takiej owsianki nie można przekroczyć 4 łyżki . Jogurt najlepszy Grecki 0% tłuszczu a jako dodatek owoce pod kazda postacią. Powstrzymywać sie od bananów które bardzo "wydymają" brzuch.
Dietę stosuje od poniedziałku a codziennie rano kiedy wstaje, czuje sie coraz lżej. Wieczorem podam przepis na obiad i kolacje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz